امام جمعه قزوین:

 رئیس جمهور را همراهی کنیم 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رئیس جمهور را همراهی کرده و ایشان را تنها نگذاریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: آقای رئیسی آن چه در ایام انتخابات وعده داده بودند، در مراسم تحلیف هم سوگند یاد کردند و ما هم امیدواریم دست به دست هم بدهیم تا دشمنان را مایوس کنیم و رئیس جمهور را همراهی و ایشان را تنها نگذاریم.

نماینده  ولی فقیه در استان تاکید کرد: رهبری فرمودند مردم و فرهیختگان مورد توجه قرار گیرند و جامعه فعال شود و ظرفیت‌های ما از نیاز‌های ما خیلی بیشتر است و احتیاجی به آمریکا نداریم که تحریم او جامعه ما را دچار مشکل کند.

امام جمعه قزوین افزود: آن‌هایی که به دشمنان تکیه کردند آبرویشان را از دست دادند و رفتند و امیدوار هستیم با تکیه به داخل، مشکلات را برطرف کرده و دشمنان را مایوس کنیم.

خطیب نماز جمعه قزوین به جاری شدن سیل در آوج و الموت هم اشاره کرد و افزود: نمی‌توانیم قضاوت کنیم راجع به این موضوع، اما با توجه به پیشرفت‌های علمی برای آگاهی از شرایط جوی، باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم و نباید زیرساخت‌ها هم به گونه‌ای باشد که یک روستا یا شهر در خطر قرار بگیرد.

او افزود: هرچند حوادث همیشه وجود داشته، اما با امکانات کنونی باید به گونه‌ای برخورد کنیم که جان و مال مردم به مخاطره نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به ۱۵ مرداد سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی، اظهار کرد: شهید بابایی شخصیت بزرگی است که تمام زندگی اش در بندگی خدا سپری شد و با وجود تحصیلات در آمریکا، ذره‌ای از آنجا تاثیر نگرفت و آن تاثیری که از امام حسین (ع) گرفته بود را تا لحظه شهادت حفظ کرد.

امام جمعه قزوین در ادامه به فراررسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین هم اشاره کرد و گفت: در این ایام برای اینکه با قافله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همراه باشیم، در این ماه حماسه حسینی (ع) می‌باید بیشترین همراهی و هماهنگی را با آن حضرت پیدا کنیم و ایام محرم و صفر فرصت خوبی برای تحقق این هدف است.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار